Szállítási információk

Szállítási díjak az alábbiak szerint történnek meghatározásra:

Belföldi csomagszállítás esetén:

  • 20 000 forint alatti vásárlás esetén 1 800 Forint,
  • 20 000 forint feletti rendeléseket INGYENESEN szállítjuk házhoz.

Külföldi csomagszállítás esetén:

  • külföldi szállítási címre történő kézbesítések díja 6 500 Forint, melyet kizárólag az alább felsorolt országokba történő szállítás során garantálunk (Szlovákia, Szlovénia, Ausztria, Csehország, Románia,Horvátország, Lengyelország, Németország , Belgium, Hollandia, Luxemburg)
  • egyéb országokba való szállítást kizárólag egyedi szállítási díjjal tudjuk teljesíteni, melyekről javasoljuk a megrendelés előtt egyeztess velünk, az info@optikbrand.hu e-mail címünkön.


Egyéb információk: 

A Webáruház  a megrendelés beérkezése után a csomag kiszállításának várható idejéről e-mail értesítést küld.

A webáruházban minden egyes termék esetében tájékoztató jelleggel tüntetett fel a várható kiszállítási idő. A webáruház, mint Eladó nem kötelezhető, de törekszik arra, hogy a termékeket a feltüntetett szállítási időn belül eljuttassa a fogyasztóhoz. 

Készleten lévő termékek megrendelése esetén a webáruház, mint Eladó igyekszik 2-4 munkanapon belül a kézbesítést teljesíteni.

Amennyiben a megrendelt termék raktárunkban nem áll rendelkezésre a Webáruház vállalja, hogy a termékeket legkésőbb 40 munkanapon belül kiszállítja a fogyasztó részére. A kiszállításra rendelkezésre álló idő számításának kezdete a megrendelés visszaigazolásának fogyasztó részére történő megküldését követő nap. A fogyasztó megrendelésének teljesítése során felmerülhetnek olyan körülmények, melyek befolyásolják a fogyasztó által megrendelt termékek szállítási idejét. Az Eladó a szállítási idő módosulásáról haladéktalanul értesíti a fogyasztót; a jelen rendelkezés ugyanakkor nem érinti a fogyasztó elálláshoz való jogát a jelen ÁSZF-ben rögzítettek szerint.

A csomag összekészítése után átadásra kerül a GLS futárszolgálatnak, aki a kiszállítás pontos időpontjáról a kiszállítás napján telefonon értesítésíti a megrendelőt.

Kérjük, hogy a megadott telefonszámon a kiszállítás napján elérhetőségedet biztosítsd! A futár minden alkalommal, kiszállítás előtt a megadott telefonszámot fogja hívni, a kiszállítás pontos időpontjáról történő egyeztetés céljából. Amennyiben a csomagodat a futár másodjára történő kiszállítást követően sem tudja átadni (nem vagy elérhető, a cím nem egyértelműen beazonosítható, bejutását nem biztosították) rendelésedet visszafordítják, az Optikbrand központjába küldik vissza, s rendelésed törlésre kerül.

Akkor vagyunk a legboldogabbak, ha elégedett vagy velünk. Igyekszünk megfelelni elvárásaidnak, ezért magas minőségű, szigorúan ellenőrzött szolgáltató partnerrel biztosítjuk megrendeléseid kiszállítását.
Amennyiben a kézbesítés során észrevételed van a szolgáltatással kapcsolatosan, szívesen fogadjuk visszajelzésed az info@optikbrand.hu email címünkön.