A cookie-kat, beleértve a harmadik féltől származó sütiket is, funkcionális célokra használjuk, hogy személyre szabjuk az élményt, hogy az Te érdeklődési körödhöz igazodó tartalmat és kommunikációt kínáljunk. Elemezzük webhelyünk forgalmát és hirdetési kampányaink teljesítményét. Kattints az (Összes elfogadása) gombra a hozzájáruláshoz. Az általunk használt sütikkel kapcsolatos részletesebb információkért vagy a beleegyezési választási lehetőségek felülvizsgálatáért tekintsd meg Cookie-szabályzatunkat..
Szállítási információk
Szállítási díjak az alábbiak szerint történnek meghatározásra:
Belföldi csomagszállítás esetén:
- 25 000 forint alatti vásárlás esetén 2 000 Forint,
- 20 000 forint feletti rendeléseket INGYENESEN szállítjuk házhoz.
Külföldi csomagszállítás esetén:
- külföldi szállítási címre történő kézbesítések díja vásárlási értéktől függetlenül 12.000 Forint, melyet kizárólag az alább felsorolt országokba történő szállítás során garantálunk (Szlovákia, Szlovénia, Ausztria, Csehország, Románia,Horvátország, Lengyelország, Németország , Belgium, Hollandia, Luxemburg)
- egyéb országokba való szállítást kizárólag egyedi szállítási díjjal tudjuk teljesíteni, melyekről javasoljuk a megrendelés előtt egyeztess velünk, az info@optikbrand.hu e-mail címünkön.
Egyéb információk:
A Webáruház a megrendelés beérkezése után a csomag kiszállításának várható idejéről e-mail értesítést küld.
A webáruházban minden egyes termék esetében tájékoztató jelleggel tüntetett fel a várható kiszállítási idő. A webáruház, mint Eladó nem kötelezhető, de törekszik arra, hogy a termékeket a feltüntetett szállítási időn belül eljuttassa a fogyasztóhoz.
Készleten lévő termékek megrendelése esetén a webáruház, mint Eladó igyekszik 2-4 munkanapon belül a kézbesítést teljesíteni.
Amennyiben a megrendelt termék raktárunkban nem áll rendelkezésre a Webáruház vállalja, hogy a termékeket legkésőbb 40 munkanapon belül kiszállítja a fogyasztó részére. A kiszállításra rendelkezésre álló idő számításának kezdete a megrendelés visszaigazolásának fogyasztó részére történő megküldését követő nap. A fogyasztó megrendelésének teljesítése során felmerülhetnek olyan körülmények, melyek befolyásolják a fogyasztó által megrendelt termékek szállítási idejét. Az Eladó a szállítási idő módosulásáról haladéktalanul értesíti a fogyasztót; a jelen rendelkezés ugyanakkor nem érinti a fogyasztó elálláshoz való jogát a jelen ÁSZF-ben rögzítettek szerint.
A csomag összekészítése után átadásra kerül a GLS futárszolgálatnak, aki a kiszállítás pontos időpontjáról a kiszállítás napján telefonon értesítésíti a megrendelőt.
Kérjük, hogy a megadott telefonszámon a kiszállítás napján elérhetőségedet biztosítsd! A futár minden alkalommal, kiszállítás előtt a megadott telefonszámot fogja keresni, a kiszállítás pontos időpontjáról történő egyeztetés céljából. Amennyiben a csomagodat a futár másodjára történő kiszállítást követően sem tudja átadni (nem vagy elérhető, a cím nem egyértelműen beazonosítható, bejutását nem biztosították) rendelésedet visszafordítják, az Optikbrand központjába küldik vissza, s rendelésed törlésre kerül.
Akkor vagyunk a legboldogabbak, ha elégedett vagy velünk. Igyekszünk megfelelni elvárásaidnak, ezért magas minőségű, szigorúan ellenőrzött szolgáltató partnerrel biztosítjuk megrendeléseid kiszállítását.
Amennyiben a kézbesítés során észrevételed van a szolgáltatással kapcsolatosan, szívesen fogadjuk visszajelzésed az info@optikbrand.hu email címünkön.